Vi er alle styrt av følelser. Det gjelder også brukerne dine. Hvis du gjennom produktet, tjenesten eller løsningen din enten trigger en negativ følelse, eller gjør brukeren bekymret for at du vil trigge en negativ følelse i fremtiden, reduserer du sannsynligheten for at brukeren vil benytte seg av produktet ditt. Ved å lese denne boken lærer du å forstå følelser på et dypere nivå og hvordan du kan bruke denne kunnskapen i designmetodikken og tjeneste- og produktutviklingen. Design og psykologi er en bok for deg som designer produkter eller tjenester. Hva slags tittel du har, er ikke viktig, men de tingene vi snakker om, passer kanskje ekstra godt i verktøykassen til brukersentrerte designere og for deg som studerer designmetodikk.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788215046938
Publisert
2023-12-15
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Universitetsforlaget
Vekt
289 gr
Høyde
210 mm
Bredde
167 mm
Dybde
14 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
147

Illustratør