Retur av feilbestilt vare
Ved ønske om retur av feilbestilt bok. Se "Avbestilling" under "Ordre og levering"
Retur av defekt/skadet eller feillevert vare
Mottar du en defekt vare, eller vi leverer feil vare, må bedriftsavdelingen få beskjed om dette snarest mulig og innen 14 dager. Ta kontakt på epost eller telefon. Vi vil umiddelbart bestille og sende nye bøker, samt sørge for fraktfri retur. Kunden må ved mottak av bøker alltid straks kontrollere at leverte produkter samsvarer med følgeseddelen som følger med, samt opprinnelig ordre.
Klage og avvik
Ved klage på leveranser eller tjenestene vi leverer, behandles disse som avvik i henhold til våre rutiner om kvalitetssikring. Kontakt bedriftsavdelingen snarest. Avdelingen vil umiddelbart behandle klagen, løse og lukke saken. Vi har eget system der avvik registreres. Ved alvorlige avvik, løftes saken umiddelbart til ledernivå.