Boka ser på hvilke faktorer som avgjør om bedriftens nettsted fungerer ønskelig, både fra brukerens og bedriftens ståsted. Forfatterne benytter tre verktøy for å vurdere nettsteder: "usability", kognisjon og "branding". Under disse tre overskriftene diskuterer forfatterne blant annet responstid, design, navigeringsmuligheter, innhold, bruk av farger, merkevareeffekt, visuell presentasjon, informasjonsprosesser og språk. Har register og litteraturliste.
Les mer
Boka ser på hvilke faktorer som avgjør om bedriftens nettsted fungerer ønskelig, både fra brukerens og bedriftens ståsted. Forfatterne benytter tre verktøy for å vurdere nettsteder: "usability", kognisjon og "branding". Under disse tre overskriftene diskuterer forfatterne blant annet responstid, design, navigeringsmuligheter, innhold, bruk av farger, merkevareeffekt, visuell presentasjon, informasjonsprosesser og språk. Har register og litteraturliste.
Les mer
Produktdetaljer
ISBN
9788256258642
Publisert
2002
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
NKI-forl.
Serie
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
78
Sjanger
Faglitteratur