Boken gir en grunnleggende innføring i faget markedsføring. Det legges vekt på å være konkret, presentere teknikker og peke på muligheter. Boken har tre deler: rammer og informasjonsbehov for markedsføringen, strategiske valg og handlingsplan og kontroll og læring. Strukturen er lagt opp etter forløpet i markedsplanen, og framstillingen følger fasene i markedsarbeidet slik vi møter dem i arbeidslivet. Boken er først og fremst beregnet for studenter ved teknisk fagskole og for kandidater til Mesterbrevprøven, men henvender seg også til mellomledere i privat og offentlig virksomhet og er aktuell i forbindelse med etter- og videreutdanning.
Les mer
Boken gir en grunnleggende innføring i faget markedsføring. Det legges vekt på å være konkret, presentere teknikker og peke på muligheter. Boken har tre deler: rammer og informasjonsbehov for markedsføringen, strategiske valg og handlingsplan og kontroll og læring. Strukturen er lagt opp etter forløpet i markedsplanen, og framstillingen følger fasene i markedsarbeidet slik vi møter dem i arbeidslivet. Boken er først og fremst beregnet for studenter ved teknisk fagskole og for kandidater til Mesterbrevprøven, men henvender seg også til mellomledere i privat og offentlig virksomhet og er aktuell i forbindelse med etter- og videreutdanning.
Les mer
Produktdetaljer
ISBN
9788203325328
Publisert
2001
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Aschehoug
Vekt
480 gr
Høyde
171 mm
Bredde
241 mm
Dybde
17 mm
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
189
Sjanger
Skolebøker