Hvordan kan bedrifter ledes slik at de skaper større verdier i en stadig mer digitalisert økonomi? Innovasjonsevne og digital transformasjon i norske bedrifter gir deg nye verktøy og innsikter som kan brukes til å skape verdier på en smart, bærekraftig og ansvarlig måte. Digital transformasjon innebærer å endre bedriften slik at den skaper nye verdier for kunder og brukere gjennom nye tjenester basert på digitale teknologier. Mange bedrifter mislykkes i denne prosessen fordi de mangler innovasjonsevne, og denne evnen må bedriftene utvikle på egenhånd - den kan ikke kjøpes. I boken viser forfatteren hvordan dette kan gjøres. Forfatteren bruker resultater fra en ny studie om to konsern innen mediebransjen i Norge til å vise hvordan innovasjonsevne og digital transformasjon virker inn på verdiskapingen. Målgruppen for boken er personer med lederansvar, forskere innen ledelse, medier og innovasjon, og politikere og studenter som er opptatt av ny verdiskaping gjennom digitalisering.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788202705442
Publisert
2023-07-17
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Cappelen Damm Akademisk
Vekt
279 gr
Høyde
210 mm
Bredde
147 mm
Dybde
12 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
187