Gjennom en blanding av forskning og stemmer fra praksisfeltet er intensjonen å gi en dypere forståelse av ulike former for samarbeid som har til hensikt å forbedre pedagogisk praksis. Den innledende teksten rammer inn barnehage- og skoleutvikling gjennom partnerskap på tvers av institusjoner og peker på de skolepolitiske trendene og føringene som ligger til grunn for denne typen samarbeid. De ulike kapitlene belyser partnerskapet fra ulike perspektiver hos aktører fra barnehage, grunnskole, videregående og UH-sektor. Boken består av vitenskapelige kapitler, men også mer personlige tekster som reflekterer hvordan de ulike aktørene opplever samarbeidet, og hva de tenker om lærings- og utviklingspotensialet i det. Boken henvender seg til studenter og ansatte i utdanningssektoren.]]>
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788215066769
Publisert
2024-11-05
Utgiver
Vendor
Universitetsforlaget
Vekt
396 gr
Høyde
226 mm
Bredde
153 mm
Dybde
15 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
221
Sjanger
Faglitteratur