Boka presenterer resultater om ulike virkemidler som på en mer umiddelbar måte enn selve læreplanen kan påvirke skolens praksis innenfor en bestemt reformperiode, som lærebøker, kompetanseutvikling av lærere, skoleledelsens virkemidler og målsettinger, ulike støttetiltak og evaluerings- og vurderingstiltak. Boka omhandler hvordan disse virkemidlene definerer mellomrommet mellom læreplanen som styringsdokument og lærerens praksis. Med litteraturliste.
Les mer
Boka presenterer resultater om ulike virkemidler som på en mer umiddelbar måte enn selve læreplanen kan påvirke skolens praksis innenfor en bestemt reformperiode, som lærebøker, kompetanseutvikling av lærere, skoleledelsens virkemidler og målsettinger, ulike støttetiltak og evaluerings- og vurderingstiltak. Boka omhandler hvordan disse virkemidlene definerer mellomrommet mellom læreplanen som styringsdokument og lærerens praksis. Med litteraturliste.
Les mer
På omslaget: Fakultet for pedagogikk

Produktdetaljer

ISBN
9788276345667
Publisert
2004
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Cappelen Damm AS
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
227