I følge skoleloven skal alle barn ha rett til å ha tilhørighet i en klasse i nærmiljøet, men denne intensjonen blir ikke alltid oppfylt overfor elever med adferdsvansker. I denne kasusstudien oppdager forfatteren strukturene som gjør læreren i stand til å inkludere en liten gutt med adferdsvansker i aktiviteter sammen med de andre barna i klassen. Har litteraturliste.
Les mer
I følge skoleloven skal alle barn ha rett til å ha tilhørighet i en klasse i nærmiljøet, men denne intensjonen blir ikke alltid oppfylt overfor elever med adferdsvansker. I denne kasusstudien oppdager forfatteren strukturene som gjør læreren i stand til å inkludere en liten gutt med adferdsvansker i aktiviteter sammen med de andre barna i klassen. Har litteraturliste.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788251912884
Publisert
1997
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Tapir
Vekt
254 gr
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
108
Sjanger
Faglitteratur

Forfatter