Forfatteren forteller i denne studien om prosjektarbeid i et klasserom og gir oss et innblikk i lærerens strategier for å engasjere og motivere elevene i denne forbindelse. Studien viser hvordan elevene lærer av hverandre, og denne gjensidige læringen blir beskrevet og tolket ved hjelp av kulturhistorisk aktivitetsteori. Har litteraturliste.
Les mer
Forfatteren forteller i denne studien om prosjektarbeid i et klasserom og gir oss et innblikk i lærerens strategier for å engasjere og motivere elevene i denne forbindelse. Studien viser hvordan elevene lærer av hverandre, og denne gjensidige læringen blir beskrevet og tolket ved hjelp av kulturhistorisk aktivitetsteori. Har litteraturliste.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788251915083
Publisert
1999
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Tapir
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
158
Sjanger
Faglitteratur

Contributions by