Er lærarane i skolen forsiktige, konturlause og redde for å ta forpliktande verdistandpunkt? Er det verdinøytralismen som kjenneteiknar læraren sitt måte med elevane? L97 slår fast at skolen har ei oppsedingsplikt, lærarane skal påverke: Denne boka viser korleis viktige verdiar kan gjerast levande og formidlast i klasserom og skolemiljø. Skole er meir enn fagkunnskap, skole skal også vere hjelp til å lære å leve. I eit samfunn der verdiar og normer er i stadig endring, treng denne oppgåva prioritet. Boka er delt i tre. Første delen tek opp spørsmål om ungdom og verdiar, læring og oppseding generelt. Andre delen presenterer verdiformidling i ein del sentrale fag: norsk, samfunnsfag, natur- og miljølære, kroppsøving og KRL. Tredje delen tek for seg spørsmål i samband med skolens pedagogiske og sosiale miljø og klassestyraren, rektor og foreldra sine roller. Bidragsytarane i boka har bakgrunn frå samfunnsforsking, frå mange års arbeid i lærarutdanning og grunnskole og som foreldre til barn i skolen. Dei kjenner utfordringane og har viktige synspunkt på kva skolen kan gjere i sitt daglege arbeid.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788252155556
Publisert
2001
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Samlaget
Vekt
430 gr
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Nynorsk
Format
Product format
Heftet
Antall sider
200