På et engasjerende og godt språk gir boka en innføring i og oversikt over sentrale begreper, teorier og teoretikere innenfor medie- og kommunikasjonsteori. Den dekker et bredt område i grenselandet mellom humaniora og samfunnsvitenskap, angloamerikansk og kontinental tenkning. Forfatteren tar utgangspunkt i framveksten av et «mediemettet» samfunn og viser hvordan forståelsen av kommunikasjon og av medier er tett forbundet. Denne andre utgaven er gjennomrevidert og faglig oppdatert. Boka henvender seg til studenter på bachelor-nivå på universiteter og høyskoler. Den er også skrevet slik at alle med interesse for kommunikasjonen og medienes grunnleggende sider vil ha stort utbytte av den.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788215023052
Publisert
2015-03-25
Utgave
2. utgave
Utgiver
Vendor
Universitetsforlaget
Vekt
335 gr
Høyde
239 mm
Bredde
172 mm
Dybde
19 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
155

Forfatter