Boken diskuterer hvordan bedriften kan organiseres slik at kundenes krav til pris og kvalitet ivaretas av de ansatte.
Mange norske bedrifter og etater har problemer med å få sine ansatte til å opptre på måter som ivaretar kundenes krav til pris og kvalitet. Forfatteren viser i denne boken hvordan signaler om markedets krav kan formidles internt i organisasjonen, og hvordan de ansatte kan motiveres og presses til å imøtekomme disse. Boken henvender seg til medarbeidere i privat og offentlig virksomhet som trenger impulser i arbeidet med å justere og utforme en mer markedsrettet organisasjon, samt studenter og lærere på høgskolenivå. Har litteraturliste.
Les mer
Produktdetaljer
ISBN
9788251833899
Publisert
1995
Utgave
2. utgave
Utgiver
Vendor
Tano Aschehoug
Vekt
240 gr
Høyde
155 mm
Bredde
225 mm
Dybde
12 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
144
Sjanger
Faglitteratur
Forfatter