En praktisk guide til hvordan vi effektivt og best mulig kan gjøre
merkevaren til en attraktiv, ledende og god investering.
 
Hvordan sterke merkevarer skapes og drives.
Forfengelighetens fyrverkeri – eller helt eksistensielt?
 
Den Store Merkevareboken er en fyldig bok, personlig, irriterende og stappet med egne erfaringer, ikke bare andres. Boka er til inspirasjon og en sterk veileder i hvordan vi bedre lykkes med å bygge interessante og suksessfulle merkevarer i en verden med litt vel mange valgmuligheter.
 
Økt forståelse og større marked tvinger frem bredere interesse for hvordan sterke merkevarer skapes og drives. Norske merkevarer konkurrerer mer enn noen gang med internasjonale merkevarer – nesten uansett størrelse og volum.
 
Hvem eier og driver merkevarene, merkevarebygging i en ny tid og hvordan sterke merkevarer blir en god investering. Boken er spekket med 222 sider tips og erfaringer om hvordan endre på det etablerte, ta posisjonen som kategoridriver, bli ikonisk, ta seg bedre betalt og ikke minst– hva skal til for å lykkes i et globalt og tøffere marked.
Les mer
Utgivelsesår ikke oppgitt i publikasjonen

Produktdetaljer

ISBN
9788271464479
Publisert
2025-01-30
Utgiver
Vendor
Finansavisen
Vekt
522 gr
Høyde
245 mm
Bredde
176 mm
Dybde
18 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Innbundet
Antall sider
218
Sjanger
Faglitteratur

Forfatter