Communication is the heart of organizational success. This book places communication squarely in the strategic processes of the organization. This is important if organizations are to build and maintain good images or reputations. The editors of this book have assembled leading international academics and practitioners to explore what, in their minds, are essential subjects that managers need to consider if they are to be effective communicators. These include understanding communication’s role in the strategy process, organizational structures that promote communication, the concept of corporate branding, interpersonal communication, issues management, and stakeholders and their ethical treatment. A number of specific areas that managers may need to be aware of are also explored such as crisis communication and internal marketing.
Les mer
Boka handler om kommunikasjon i organisasjoner. Bokas filosofi er at kommunikasjon er hjertet i en suksessrik organisasjon, og den plasserer kommunikasjon inn i den strategiske prosessen i organisasjonen. Noen spesielle felt ledere må være bevist på blir også belyst, som kommunikasjon i en krisesituasjon og intern markedsføring. Har register og litteraturlister.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788205339392
Publisert
2005
Utgave
2. utgave
Utgiver
Vendor
Gyldendal akademisk
Vekt
567 gr
Høyde
240 mm
Bredde
172 mm
Dybde
19 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Engelsk
Format
Product format
Heftet
Antall sider
303