Boken er en klassiker som nå kommer i 11. utgave. Innholdet er utvidet og faglig oppdatert. Dette er en gjennomarbeidet pedagogisk tekst med en logisk oppbygging som får studenten til å lære og forstå.Hva er nytt?· Et helt nytt kapittel om posisjonering og merkevarebygging· Ytterligere fokus på bærekraft og etikk· Oppdaterte norske eksempler· Oppdatert på digitale virkemidler for markedsføring«Markedsføringsledelse» henvender seg i første rekke til studenter som tar et innføringskurs i markedsføring, men også ledere og markedsførere vil ha stort utbytte av boken − enten de benytter den som oppslagsverk eller til selvstudier.Forfatterne har laget tilleggsmateriell for forelesere som har boken som pensumlitteratur på sine kurs. Som foreleser kan du ta kontakt med post@universitetsforlaget.no for passord som gir tilgang på PowerPoint og casesamling til bruk i undervisningen.]]>
Les mer
1. utgave 1984

Produktdetaljer

ISBN
9788215070995
Publisert
2024-07-29
Utgave
11. utgave
Utgiver
Vendor
Universitetsforlaget
Vekt
1353 gr
Høyde
280 mm
Bredde
196 mm
Dybde
28 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
530