Verdien og betydningen av varemerker øker, og formålet med boken er å gi næringsdrivende, advokater, jurister, studenter og andre som har interesse for varemerkerett, en innføring på området. Boken er også et nyttig oppslagsverk og gir god hjelp til å finne frem til relevante avgjørelser og andre kilder som behandler ulike problemstillinger innenfor varemerkeretten mer inngående. Varemerkeretten er ikke bransjespesifikk, og fremstillingen vil være like nyttig for alle bransjer og markeder.
Boken er resultatet av et felles prosjekt i advokatfirmaet Wiersholms immaterialrettsavdeling, der alle som jobber med varemerkerett, har bidratt i kollegialt samarbeid.]]>
Les mer
1. e-bokutgave tilsvarer 1. trykte utgave 2023
Produktdetaljer
Publisert
2023-06-16
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Gyldendal
Serie
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
E-bok
Antall sider
169
Sjanger
Faglitteratur
Redaktør