Dette er en praktisk bok for deg som skal holde korte verbale presentasjoner i gitte situasjoner. Forfatteren Steinar Hoel Korsmo gir deg mange gode råd og viktig innsikt i hvordan du enkelt kan utvikle og fremføre en profesjonell pitch i standardformater til blant annet investorer, kunder, partnere, ansatte, medlemmer og velgere. Pitchboken - en innføring i retorikk 2.0 gir deg god innsikt i pitch-formater til bruk i de fleste sammenhenger for både verbal og digital pitching. Boken tar deg også innom kulturelle perspektiver for å lykkes med å pitche i forretningssammenheng i en rekke andre land, og du får også innsikt i hvordan du kan definere og påvirke beslutningstakere. Dette er ikke en lærebok i retorikk, men en praktisk håndbok i hvordan du skal fremstille budskapet ditt med triggerpunkter i standardformater slik at du oppnår resultater raskest mulig. Med sin omfattende erfaring tar Steinar Hoel Korsmo deg også igjennom grunnleggende kunnskap i metoder for fremføring av pitchen. Steinar Hoel Korsmo har gjennomført pitch-treninger og pitch-fora for mer enn 10.000 gründere og investorer i mer enn 50 land worldwide. I mer enn 20 år har han reist verden rundt som en av verdens fremste pitch-trenere. Han er seriegründer, business angel og politiker, og han har etablert og bygget opp «Seed Forum Global» til å bli en global organisasjon som et eksportprodukt fra Norge. I utlandet har Steinar Hoel Korsmo ledet gjennomføringen av mer enn 100 bilaterale prosjekter i en rekke land, herunder i Afrika, Sør-Amerika, Øst-Europa og på Balkan. Han er med-grunnlegger av iHUB, som er et av Øst-Europas største nettverk av innovasjonssentra for gründere i Ukraina, Moldova og Georgia. Han regnes som innovasjonsinfluencer i flere land.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788271464325
Publisert
2023-10-18
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Hegnar media
Vekt
422 gr
Høyde
217 mm
Bredde
156 mm
Dybde
23 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Innbundet
Antall sider
217