Kva skal til for at kvalitetsvurdering skal stimulere til organisasjonslæring på den enkelte skole? Kan kommunar og fylke bli meir solide skoleeigarar gjennom aktiv bruk av nasjonale prøver, elevundersøkingar, tilstandsrapportar og statlege tilsyn? Korleis unngår ein at kvalitetsarbeidet blir eit ritual som i liten grad fører til betre undervising og læring? Dette er sentrale spørsmål i denne boka, som rettar søkelys mot kvalitetsdiskursen både nasjonalt og internasjonalt. Forfattaren ser på korleis leiing av kunnskapsutviklande prosessar krev førebuing, gjennomføring og oppfølging som skil seg frå tradisjonelt forvaltningsarbeid. Gjennom utvikling av systemiske samhandlingsmønster kan skolar og skoleeigarar etablere lokalt handlingsrom som styrker undervisnings- og læringsarbeidet. Samstundes kan kvalitetslogikken også auke avstanden mellom skolar, kommunalsjefar, rådmenn og politikarar. Målgruppa for boka er fagpersonar, leiarar og studentar som arbeider med spørsmål om kvalitetsvurdering og organisasjonslæring. Knut Roald er dosent ved Høgskolen på Vestlandet med leiing, kvalitetsarbeid og organisasjonslæring som forskingsområde Han har bakgrunn som rektor, kommunalsjef og leiar av industriverksemder. Forfattaren er knytt til masterprogram i utdanningsleiing og har fagleg ansvar for studietilbod innanfor den nasjonale rektorutdanninga.
Read more

Product details

ISBN
9788245013450
Published
2012-06-20
Edition
1. edition
Publisher
Fagbokforlaget Akademisk; Fagbokforlaget
Weight
500 gr
Height
240 mm
Width
170 mm
Thickness
16 mm
Age
Voksen
Language
Product language
Nynorsk
Format
Product format
Heftet
Number of pages
258
Genre
Faglitteratur

Author