IKKE KONKURRER MED RIVALENE – GJØR DEM OVERFLØDIGE!

De nye vinnerstrategiene går ut på å gjøre bedriften din unik på markedet og å fokusere på kreativitet og nye ideer. Denne boken lærer deg hvordan.

Forfatterne fremhever seks prinsipper for hvordan du som leder av en bedrift kan omforme markedsgrensene, fokusere på det store bildet, nå utover den eksisterende etterspørselen, gjøre alt i strategisk riktig rekkefølge, overvinne hindre i organisasjonen og bygge gjennomføringen inn i strategien.

Denne internasjonale bestselgeren snur opp ned på den tradisjonelle tenkningen om vellykkede strategier.

«Et must for både ledere og økonomistudenter»

Carlos Ghosn, konsernsjef og adm. dir. i Nissan Motor Co., Ltd.

Read more

Product details

ISBN
9788202440305
Published
2014-01-10
Edition
1. edition
Publisher
Cappelen Damm AS; Cappelen Damm
Weight
240 gr
Height
205 mm
Width
134 mm
Thickness
13 mm
Age
Voksen
Language
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Number of pages
219
Original title
Blue ocean strategy
Genre
Faglitteratur

Translated by